aku dan inspekter sahab chapter: tak ingat chapter berapa

sabtu 2/7/2011
8:30 pagi
lokasi: laluan motor plaza tol damansara
pelakon: inspekter sahab cawangan trafik banyak paku &
aku si rebel scum pakai t-shirt kuning



inspekter sahab: bagi lesen ngan roadtax..

aku: lesen xdok cik (cakap kelate sambil bagi ic)

inspekter sahab: oloh mu neh!! pahtu roadtax?

aku: roadtax pun mapuh doh..

inspekter sahab: oloh mu?? pahtu xkan aku nak saman dua²?

aku: xyoh la saman hehe

inspekter sahab: aku cam muka mu, lain kali aku xle tolong doh. geh cepat

aku: hehe masih cik. (start moto pastu pacak depan dia)


** bab pacak tu aku tipu je

moral of the story:: klu kena tahan jgn lari, klu pandai ckp kelate ckp je.
pengalaman aku kena tahan ngn polis tak terkira. asalkn korang cakap
ckp direct  derang tak kisah sangat pun, budi bahasa kn budaya kita?
agagagagampang

posted under |

6 comments:

Cik-MeGa said...

aku nak try bawak bajak lalu kat road block. kalu betul ape mu suggest ni aku nk end conbesation gan inspekter sahab camni.

"uiks, betul laa gossip kat blog saing kawe tu."

lalu aku serahkan nota kecik bertulis alamat blog engko! hahahahahahahahaha. aku girang!

PennyRoyal Tease said...

dah boleh buat koleksi "bercakap dengan inspekter sahab" by Jubo Lembu

yunadiagaga said...

Polis x mtk ic tp u bg ic.sbb nk tayang kt tgh tu 03 ea?hahaha

Khairi Mohd said...

cilakak pakai kroni hahaha. aku rajing keno lagu ni aku cerito doh time lunch aku raso hahahaha

Me Myself n Someone Like Me said...

gampangan.. udah la takder road tax. lesen pon takder..
padahal aku renew roadtax ngan lesen selalu,
yg awek nak gak numpang ko apa cer...
dasar gampangan. hahahhaha. Aku seme lengkap, moto:standard, kekayaan:standard... hampeh

P/s To Nadia, hahahahhahha

Faceberuk said...

lambat gilo blog jubo lembu ni loading guana ado buasir ko

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive