rockmelt : browser khusus untuk pengila twitter & facebook

ari ni aku nk rekmen browser utk pengila twitter n fesbuk: rockmelt.
base on chronium, sama cm google chrome tp ada better add on.
since google chrome slalu crash kt window7 pirate agak nyampah la nk pki walaupun browser tu lagi smooth dp firefuck. so bila dh ada rockmelt senang sket kje mengonlinekan diri neh. tambahan lak korang xyah bukak tab banyak² semata² nak tgk blog / website korang ada update tak. bookmark je memana site yang korang nak pastu set as favourite.. otometik sebarang update akan kuar notification. cakap banyak tak guna klu rasa mau try gi kt http://www.rockmelt.com/


belah kanan



belah kiri



share: boleh pilih nak post kt fb ke twitter. lg 1 klu korang nk share link just bukak memana link kt tab n klik share. tak payah nk copy paste link tu kt fb/twitter



fb chat. siap dgn notification sound



twitter update. tak payah bukak tab nak tgk apa org post kt twitter



blog update, tak paayh bukak tab semata² nak tgk anime peberet korang dh kuar lom

posted under |

5 comments:

Khairi Mohd said...

menate komen ni main nusuk nga aku cis aku tok ingat doh nok komen gapo tadi dem

Unknown said...

hahaah coding error sbb dlu aku pakai discuss patux reti disable haaha

MatBURN said...

berapa banyak browser daa mau install

Unknown said...

sejak aku pki natang neh firefuck, chrome, opera sme aku buang. tgl ni je.

Chan+Ses said...

ada gak org komen pada posting berilmu menata bewok nih huhuhuhu

husinnnnnnnnn

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive