entry untuk budak hingusan: episod mari mengenal objek

ni kamera, pakai kodak film x pakai sd card, bawah tu rupa kodak film. kalu korang mintak kamera DSLR ngn makbapak mesti derang campak korang lam tong sampah. menatang tu blom wujud lagi
 
ni rupa disket, siaz pn 1.4mb tak lepas nak taruk 3gp pn



tu rupa telefon rumah. cordless? apa binatang tu?


yg ni rupa pen, bukan penis ye adik2? penis besar sket dari ni



ni rupa poskad zaman dulu nak bagi tau apa2 guna poskad. sms? email? pekejadah??




 
ni nama dia buah getah, main laga sampai lebam tgn, buat kipas pun boleh



mainan budak pompuan (dan juga lelaki lembut)


main tiup belon sampai lenguh rahang


tikam! tikam sampai bengkrap, tip nk menang, pilih yg bawah2 amik belah tepi hahaaha


ni bukan rokok tapi chewing gum rupa cam rokok, pembalut pn sama cm rokok. bapak eksyen letak kt mulut




beskal chopper. woi kimie! bEskal neh la yg sangkut kt reban ayam arwah nenek aku


cite miss komet peberet kuba

damn fuckin sure budak mentah tak pernah tgk cite ni. menangis guling2 la nak mainan dia. bapak aku tak mampu beli pegi main kawan aku punya je. mak bapak dia cikgu, mainan sebakul ada


jurasik park? nope! mimaland kt gombak. tgk tahun kt gambar. jan 1987 aku darjah  3

biskut kapal terbang, beli sposen bungkus lam kertas sokkabar bentuk kelonsong. 10sen dulu cam singgit ari ni.

gula2 udang, dalam dia ada gelatin. klu ada 2 layer gelatin kira rare tu siap le belagak ngn kengkawan

game watch, ada dong king kong, submarine, cam2 ah. menatang ni dulu sama level ngn psp dah

gula2 tdrops, aku x jumpa yg lama nye version. dalam dia ada serbuk gula. best!


beli bukan sebab nak bendera tapi nak gula2 lam tu

pernah tgk cite neh? klu x pernah sah2 korang budak hingusan kencing bercabang lagi skrg neh

the real A-team, aku ada complete 5 seasons. mau? meh dtg umh aku bwk portable hdd

anak ayam warna warni, bila dah besar kaler dia jadi plain white, fenomena ni dulu.



p/s1: aku rasa cm tua lak wat entry neh huhu
p/s2: wei kuba klu ko x naik kn ranking aku ke no 1 mmg aku santet ko haahah
p/s3 : klu la ada time machine...
psp go: kredit to all pics owner. u guys ROK!! (well.. C is silent)

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive