aim bek!!

ari tu aku blk kg maka x hapdet belog beberapa ari. klu blk kg cm biasa la aku memerap je kt umah melayan anak buah aku si farhan tu. klu kuar umah pn sbb bawak dia round naik moto keliling kg. yg puas ati blk ari tu sbb dpt mkn menda2 best yg payah dpt kt kl neh. blk ari tu mak aku wat sup tulang, cek mek, sira ubi keledek, nasi dagang, ketupat sotong, byk byk byk. mlm last aku kt kg ada lak orang ajak kenduri arwah. lauk power tu! teresek jantung pisang, ayam masak kurma, gulai kawah pergh!!! nyesal aku kilas kain pelikat ketat2 time tuh, klu kilas longgar mau byk lg le sumbat kt tali perut aku. dah! ckp byk x guna. aku kebulur neh.

ehem.. akaun nuffnang aku x cukup lg 50hengget, rerajin la klik eh kengkawan?  heheeh

posted under |

2 comments:

Cik-MeGa said...

dis raya haji, sy blk kg. pakcik kahwin. jom dating kat pasa siti khadijah. wakaka.

Unknown said...

owh saya mungkin x blk raya aji neh. kita dating kt key el jer la haahah

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive