MotoXpo 2012

bersama puan bini
 julung² kali MotoXpo, itu jam aku x heran ngn brand lain.
sampai² trus terkam booth KTM, amik gambar ala kadar,
kol 4.30pm tgk live stunt Rok Bagoros mmg teruja gila
smpi nak terkincit. bertahun aku tgu Duke125 dan bertahun
aku dok layan stunt Rok Bagoros kt yutube skali ngn tiket 5hengget aku le tgk dia live siap amik gambar tangan atas bahu
 ngan Rok Bagoros wa cakap luuuu
 dan berjaya mencabul moto dia lagi muahahaha.


mencabul moto Rok Bagoros

Rok on bebeh


puan bini ngn Rok Bagoros

wajib sambar sbijik sblm ujung tahun

duke690

tunggang amoi ni pn sedap agagagaga

puan bini pun berangan nak sbijik

not bad

x-bow, lalu sbelah ferari aku ludah je ferari smbl ckp "'typical rich bastard!!"'


aksi² mencabul moto Rok Bagoros, enjin nga panas baru lepas wat stunt

MV augusta klu gaji aku x usik 1sen pun.. kumpul 6 thn br le beli cash moto neh


**moral of the story: motoxpo 2012 superb sbb Rok Bagoros dan le tgk live moto yg dh bertahun aku tgu.
skrg kena start saving 50sen 1 ari nak wat donpement duke200. 1st thing aku buat bila beli Duke200 ialah buang sticker 1Najib keh keh keh



posted under |

3 comments:

yunadiagaga said...

aku tak berangan.tapi memang nak!

Unknown said...

jp lg mesti matburn maki sbb akik tmpt dia as 1st komenter haha

Kimie said...

lama sungguh tak menjengah sini...

maintain sungguh body ngko bewok, jeles plak aku tgk... miahahaha

sambar jer moto tuh bewok apa tunggul lagi..tapi sebelum tuh nak tanya lesen membawa kenderaan lembu ngko dah ada ker...wahahaha

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive