rutin harian seorang jusuh

6am
bangun tido

7.50am
merempit gi opis sambil main horn dan tunjuk jari tengah kt driver kete

8.30am
bekfes kat mapley.

9am
kelas bermula.

10.30am
short break, masa menambah nikotin dalam badan.

1pm
lunch hour

2pm
start kelas balik

3.30pm
short break lagi

4.30pm
short break lagi skali

6pm
kelas abih.

7pm
sampai rumah.

10.30pm
tido....

jadi kengkawan... klu sms/call/buzz kt ym, fb chat aku tak reply tu paham² la eh? baru skrg aku rasa cam manusia biasa haahanjeng!

posted under |

9 comments:

PennyRoyal Tease said...

damn.... sahabat gua dah jadi jusuh

haha

Unknown said...

klu amereka ada average joe kt mesia ni ada jusuh.

jusuh = lambang manusia kebanyakan hahaah

Me Myself n Someone Like Me said...

woi bukan utang RNM la,
Utang Awek la.....
Sepanjang ko cerita ko terer dari mula kita kenal,
Mana awek yg ko janjikan nak kenal

P/s
Nadia pon ok apa, Atau yg setara dengannya.. huuuhu kembalikan zaman tadika ku ..huhuhu

Kimie said...

bhai ngko dah sambung belajar balik semula ker? ngko gi belajar kat mana neh? fulltime study ker?

Unknown said...

lom lg, aku tgu next year. amik p.time je. klu amik skrg kompeni x byr sbb aku br msuk kje

Kimie said...

apa course ngko amik nih?

apa2 hal pun syabas bhai, satu langkah maju kedepan nih..

Unknown said...

aku cadang mau amik mass comm PR, sbb couse tu xde math hahaaha

Kimie said...

takder makna bhai...apahal pun nanti konfem ngko kena amik course finance jugak...dia camner bab belajar kira2 nih musti ada

Akhiran, selamat memerah otak dan kembali jadi bebudak sekolah...hahaha

PSP. Course aku pun ada Math gak tapi blum belajar lagik...hahaha..adehlarr

Unknown said...

haha cm harem. redah je la smentara nga free neh. kompeni aku bg USD 2500 stahun wat smbg blajar

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive