sudut kebersihan diri dan anda bersama abang jusuh

“ teman lelaki saya sangat macho dan lelaki macho tidak perlukan deodorant”
“ada bulu ketiak la baru jantan!”
“pe barang pakai facial wash? Cam bapuk ah!”
“pakai perfume bau kuat la baru le tahan lama, ko apa tau?”

Maaf … anda  salah.

punca bau puaka lelaki adalah dari ketiak ya jusuh² semua? Lelaki berpeluh lagi keji dari perempuan. Nak² bangsa yang tak reti shave ketiak. PERGH!! Mati selera aku tengok. Tahun lepas aku teman cik gepren gi launch blekberi curve 3g, band indie perform utk  opening event. Tak payah bgtau la band mana nanti dia saman aku sesia je. Baik duit tu aku beli superbike ducati. Sumpah sampai sekarang aku mati selera teringat bulu ketiak bersepah vokalis dia. Dah la perform pakai singlet je. Korang imagine bulu ketiak panjang pastu peluh menitis dari bulu ketiak tu? Sungguh haramjadah kan?

deodorant – perfume = ok!
tanpa deodorant + perfume = super ko!
Ko pakai lah perfume mahal cmne pun kalu punca bau tu korang tak cover tak guna la. Pergi jahanam jauh². Dan sila cukur bulu ketiak anda untuk tidak mematikan selera makan manusia yang melihat anda dengan penuh jijik terima kasih.

facial wash bukan untuk perempuan dan bapuk ye?
Tak payah la nak bagi alasan “ala wuduk aku pun dah boleh cuci tu semua” persoalannya sempurna ke wuduk ko tu? Lalalalalahanat. Zaman sekarang bukan 
pompuan je kena jaga muka, laki pun sama kalau tak camne nak ngorat awek cun?
kalau lah pun korang rasa diri tu kacak, natural ugly handsome, kerjaya bagus, pakai smart gi keje pen selit kat poket pakai tie tapi kalau muka berlumut pun tak guna kan? ibarat korang pegi makan kat restoran mewah, makanan dia nampak menyelerakan dan berkhasiat tapi skali tengok tukang masak dia muka penuh jerawat siap ada nanah lagi.. acane?? and again.. tak kan ada orang yang akan cakap "huduh la mamat tu, mesti hati dia mulia, aku nak tekel beliau la" HAKKTUIHHHHH!


ni aku bagi tips camne nak pilih perfume,
ramai orang ingat kalau pakai perfume kuat bau dia akan long lasting... TETTTTT! jawapan anda salah! setiap perfume akan reflect dengan body chemical korang, kalau korang pakai perfume kuat (polo hijau. bapak baeng bau dia) belum tentu perfume tu akan kekal kat badan ko. perfume untuk lelaki biasanya EDT dan sila pakai perfume yang fresh & mild untuk siang. personal favourite perfume aku armani mania dan cK euphoria. armani mania direka berdasarkan karektor Richard  Gere dalam cerita American Gigolo. tujuannya adalah untuk mengoda wanita. sumpah berapa ramai gadis stranger yang approach aku dalam lift tanya aku pakai perfume apa. dan hanya pakai perfume yang bau kuat untuk malam sahaja.

dalilnya?
bayangkan korang pakai perfume yang bau keras siang² pastu berpeluh sah² yang tinggal cuma bau tungkik je.

sekian dan kesian



*internet slow cam babi, malas nak upload gambar. bak kata matburn.. google it bitches!


posted under |

6 comments:

Anonymous said...

tak kuasa gua nak google bulus ketiak

Chan+ses said...

malu la nak komen... wargahhahahhaa

Khairi Mohd said...

woi google bulu ketiak akan channel ke blog aku hahahahahaha.

aku dah kasi tips baik untuk maintenance bulu ketiak lagi mau tanya.

tapi aku rasa tips bewok lg bagus berdasarkan kepoweran ayat beliau. tatahan.

blog matburn aku masuk tak komen hahahaha.

Unknown said...

gugel bulu ketiak apa jadah. tgk sdiri punya la haha.

gugel la perfume tu.

Anonymous said...

oooo

aku ni innocent sgt terlalu naif
lain kali bagitau terang-terang suruh google apa; kalau boleh bagi keyword sekalik..


sekian


kehkehkeh

Cik-MeGa said...

engko baru dilantik duta prodak ketrampilan diri lelaki ke ape..
ni klu gay bace ni sumpah die crk ko.
hahaha

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive