entri khusus untuk para gadis

saya: kenapa dengan teman wanita anda? sungguh jahanam sekali riak wajah beliau?
lelaki malang: oh.. beliau merajuk saya terpandang payudara gadis lain...
saya: oh begitu? sampah kan teman wanita anda?
lelaki malang: (tersipu malu)


::bukan sekadar gambar hiasan, gambar diambil tanpa izin pemilik asal: 

untuk para lelaki:
pasti ada dikalangan anda pernah mengalami situasi demikian bukan? dikongkong oleh teman wanita, terpaksa menjaga mata supaya tidak disedari oleh si dia bahawa anda sedang memandang payudara dan bontot gadis yang lalu lalang dihadapan anda sewaktu berpeleseran di pusat membeli belah? kalau jawapan anda "ya! saya juga mengalami nasib sedemikian.." maka izinkan saya melebelkan anda sebagai 'lelaki malang'. hidup anda tidak lagi berseri disimbah cahaya keindahan pelangi.

untuk para gadis:
untuk pengetahuan anda semua.. benda pertama yang dipandang atau terpandang oleh lelaki adalah payudara di ikuti oleh bontot dan di akhiri oleh muka. walaupun anda berpayudara cawan D namun itu tidak menjamin teman lelaki atau suami anda tidak akan memandang payudara perempuan lain. sememang termaktub di dalam genetik kami itu adalah perkara pertama yang kami akan pandang apabila gadis melintasi kami.  jadi jangan khuatir kerana kami sekadar memandang tidak bermaksud apa-apa. kami adalah kaum yang gemar menikmati keindahan ciptaan tuhan sama juga dengan kaum anda yang gemar memandang bontot lelaki. jadi jika teman lelaki atau suami anda memandang secara sengaja atau tidak... tidak perlu membuat muka persis cencurut bukit dan mengamuk seperti betina gila meroyan di agah patung bayi.

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive