hepi besday joanne!!!


Incek Wan July 16 at 12:22am
hepi besday. ko nk hadiah pe?

joanne July 16 at 12:38am
yg terbaek dr ko
...... dah lama ko x bg adiahh

Incek Wan July 16 at 12:41am
taik idung mau? dh lama aku simpan       

joanne July 16 at 12:42am
ishhh.... tu aku pon ada..... nk teddy bear besarrrr

Incek Wan July 16 at 12:53am
ceh cm pompuan haahahah

joanne July 16 at 12:58am
ok la... aku nk blackberry

Incek Wan July 16 at 12:59am
ceh cam jantan haahahaha

joanne July 16 at 1:00am
abih ko nk bg pe? tv 3D?

Incek Wan July 16 at 1:01am
ada la lalaalalala aku nk tido nt aku pk nk bg pe haahah

joanne July 16 at 1:02am
ok.... nk teddy bsrrrr

Incek Wan July 16 at 1:02am
buerkkkk haahahaha       



hepi besday jo!! thanx 4 being my best fren. nti aku bg ko hadiah best2 k? dah pegi tido! jgn lupa kencing dlu nti kencing atas tilam lak hahaahaha

posted under |

0 comments:

Newer Post Older Post Home

amaran separa keras

terlalu tidak sesuai dibaca oleh golongan lurus bendul dan bahlul² yang tidak memahami makna sarkastik/sinikal.

juga tidak sesuai dibaca oleh golongan 'ahli syurga' tidak terdapat sebarang info yang dapat menambah pahala bekal anda ke syurga.

semua entry adalah berdasar kisah benar manusia sekeliling penulis di olah agar 'tidak terlalu' menyakitkan hati mereka yang terlibat.

penulis sekadar menulis untuk meluahkan apa yang terbuku didada tanpa mengejar sebarang rating dan follower. jika anda bersetuju dengan sebarang artikel sila tingalkan komen anda dan jika anda berpendapat tulisan saya adalah sampah maka anda boleh pergi jahanam sambil membaca akhbar online

sekian dan kesian

    Blog Archive